SZKOLENIA

Szkolenie w formie warsztatu dla agencji kreatywnych.

Twój team kreatywny dowie się czym jest design thinking, pozna narzędzia i nauczy się je wykorzystywać w zależności od potrzeb przy różnych projektach agencyjnych.

  • Mapa empatii i persona;
  • Projektowanie ścieżki klienta;
  • Konstruktywna burza mózgu i generowanie nowych pomysłów;
  • Badania konsumenta (emptyzacja);
  • Sposoby na pobudzenie kreatywności;
  • Prototypowanie – to działa!

Design thinking zmieni Twój sposób myślenia o kreatywności, da niestandardowe narzędzia do projektowania kampanii, eventów i doświadczeń klienta. Twoja prezentacja przetargowa już nigdy nie będzie taka sama.

Czas trwania warsztatu: 4-6h
Liczba uczestników: min. 4, max 16 osób.
Zapytaj o cenę

#DTlovesMARKETING

Szkolenie w formie warsztatu dla działów marketingu.

Szkolenie, którego celem jest zapoznanie uczestników z ideą i procesem design thinking. Największy nacisk położony jest na poznanie narzędzi, które mogą zostać wykorzystane w codziennej pracy marketera:

  • Istota zorientowania na człowieka w projektowaniu produktów i usług;
  • Badania jakościowe (mapa empatii, persona, customer journey, moodboad);
  • Projektowanie doświadczeń klienta (customer ecperience);
  • Projektowanie propozycji wartości (model Ostenwaldera);
  • Design thinking a proces budowania marki;
  • Prototypowanie – dlaczego warto mylić się wcześniej;
  • Przykłady marek, które zyskały na spotkaniu z design thinking – case study.

W czasie szkolenia współtworzymy – teoria od razu przekuwana jest w praktykę. Dużo rozmawiamy, ale więcej działamy.

Czas trwania warsztatu: 4-6h
Liczba uczestników: min. 4, max 16 osób.
Zapytaj o cenę